Terug

Maak kennis met Daan Littley, onze nieuwe Customer Success Manager!

Blogs 30 okt 2025

We zijn ontzettend blij om Daan Littley te verwelkomen bij Madaster als onze nieuwe Strategic Customer Success Manager. Met meer dan zeven jaar ervaring brengt Daan een sterke passie mee voor het opbouwen van waardevolle relaties en het helpen van organisaties om het maximale uit onze oplossingen te halen.

Over Daan

Daan heeft zijn loopbaan opgebouwd rond het verbeteren van de klantbeleving, het stroomlijnen van processen en het stimuleren van duurzame groei. Hij voelt zich op zijn best wanneer data en samenwerking samenkomen om gebruikers in elke fase van hun traject succesvol te maken.

Voor Daan is samenwerking de sleutel tot vooruitgang. Hij brengt graag mensen en teams samen, versterkt de onderlinge verbinding en helpt organisaties om het maximale uit hun investering te halen.

Waarom Madaster

“Madaster was voor mij een logische volgende stap. De missie om een circulaire en duurzame toekomst te ondersteunen spreekt me enorm aan, zowel persoonlijk als professioneel. Ik word geïnspireerd door sectoren die zich ontwikkelen in de richting van meer duurzaamheid en ik kijk ernaar uit om mijn kennis en ervaring in te zetten om bij te dragen aan de visie van Madaster en onze klanten optimaal te ondersteunen.”

Circulariteit als missie

”Wat mij zo aanspreekt in Madaster, is dat circulariteit hier niet slechts een trendwoord is, maar een concrete missie. Voor mij betekent circulariteit slimmer omgaan met wat we al hebben, zodat we samen bouwen aan iets dat blijvende waarde heeft, nu én in de toekomst.”

Daan’s achtergrond en ervaring

In eerdere functies heeft Daan waardevolle ervaring opgedaan in UX/UI-onderzoek, productadoptie en klantonboarding. Die kennis komt goed van pas om de waarde voor Madaster-klanten verder te vergroten.

Hij heeft een bijzondere interesse in het samenwerken met vastgoed-, infrastructuur- en productiebedrijven, evenals adviseurs. Daan kijkt ernaar uit om samen te ontdekken hoe verschillende klantgroepen kunnen profiteren van nieuwe functionaliteiten, evenementen en community-initiatieven.

Buiten het werk

Naast zijn werk brengt Daan graag tijd door met zijn gezin. Zijn interesses zijn net zo veelzijdig als zijn vaardigheden: van natuur en sport tot kunst en creatieve projecten. Hij haalt inspiratie uit alles wat hem omringt.

“Nieuwsgierig en creatief blijven buiten het werk helpt me om open te staan voor frisse ideeën en nieuwe perspectieven op kantoor.”

Vooruitblik

In zijn rol als Strategic Customer Success Manager helpt Daan Madaster-klanten om het maximale uit het platform te halen. Hij denkt proactief mee over oplossingen die aansluiten bij hun behoeften, versterkt relaties en stimuleert innovatie. Zijn doel is om klanten te helpen hun duurzaamheidsdoelen te bereiken en samen een positieve impact te maken.

“Ik kijk ernaar uit om bij te dragen aan het succes van Madaster én onze klanten te ondersteunen in hun reis naar circulariteit.”

Kom in contact met Daan

Je kunt Daan ontmoeten tijdens Madaster Connect-evenementen of rechtstreeks met hem verbinden via LinkedIn.

What’s in it for me?

Where are you located?